
Burmistrz Kartuz ogłasza nabór wniosków na dofinasowanie do wymiany azbestu.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie
a) osoby fizyczne,
b) wspólnoty mieszkaniowe,
c) przedsiębiorcy,
d) osoby prawne,
e) jednostki sektora finansów publicznych, będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi.
Co podlega dofinansowaniu
– demontaż, transport i utylizacja wyrobu azbestowego,
– transport i utylizacja wyrobu azbestowego.
Warunki dofinansowania
– dofinansowanie wynosi 100% kosztów związanych z zadaniami podlegającymi dofinansowaniu,
– kryterium wyboru inwestycji do dofinansowania, w przypadku azbestu niezalegającego, będzie stopień pilności (od I-III, gdzie I-oznacza najwyższy stopień pilności, III – najniższy stopień pilności) określony we wniosku, na formularzu przygotowanym przez Urząd Miejski w Kartuzach. W pierwszej kolejności rozpatrywane będą wnioski o I-szym stopniu pilności,
a w ostatniej kolejności – o III-cim stopniu pilności,
– Gmina wybiera wykonawcę zadania dla całego terenu Gminy Kartuzy,
– nie pokrywa się zadań zrealizowanych przez podmiot inny niż wybrany przez Gminę.
Warunki składania wniosków:
– termin składania wniosków – wnioski należy składać od dnia
1 lutego 2022 r. do 31 marca 2022 r. do godz. 15.00. Wnioski złożone poza okresem naboru będą wpisywane na listę rezerwową (nabór na listę rezerwową trwać będzie do
30 października 2022 r.); wnioski z listy rezerwowej nie przechodzą na następny rok,
– formularze wniosków, od dnia 1 lutego 2022 r., można pobrać w następujący sposób:
- za pośrednictwem strony internetowej www.kartuzy.pl
- za pośrednictwem strony www.odpady.kartuzy.pl/
- za pośrednictwem strony www.bip.kartuzy.pl/Formularze i wnioski/Ochrona Środowiska i gospodarka odpadami.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać do tut. Urzędu, następującymi drogami:
– na adres: Urząd Miejski w Kartuzach, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy,
– drogą elektroniczną tylko za pośrednictwem platformy E-PUAP lub podpisane uwierzytelnionym podpisem elektronicznym,
– poprzez umieszczenie w skrzynce znajdującej się na budynku Urzędu Miejskiego
w Kartuzach, od strony ul. 3 Maja.
Szczegółowych informacji na temat naboru udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Kartuzach,
w godz. pracy Urzędu (320, tel. 58 694 52 50).
Podstawą udzielenia dotacji jest uchwała Rady Miejskiej w Kartuzach
nr XLVII/552/2018 z dnia 22 czerwca 2018 r.